2015 m. gruodžio 26 d., šeštadienis

Dubrovnikas. (Kroatija 2015, VI dalis)

Rugpjūčio 10 d.
Persikraustymas. Sužinoję, kad važiuojame toliau į pietus, t. y. link Dubrovniko, vietiniai kalbėjo, kad ten žymiai karščiau, ir niekur nerasime, kur apsistoti... Na, bet mes neišpaikę, mums tiks ir kempingas :) tad susikrovę daiktus, atsiskaitėme už pernakvotas tris naktis (čia dar atsiskaitant turėjome nemalonų incidentą dėl nuomos kainos...: su šeimininkais buvome sutarę tam tikrą kainą, o išvažiuojant, garbingo amžiaus senolė, matyt šeimininko mama, užsikaprizino ir norėjo, kad daugiau sumokėtume. Tad nutarėm, kad čia visiškai nepasitvirtino faktas, kad kroatai mėgta derėtis ir kai deramasi, bei linkę nuleisti kainas. Nė velnio: kiek kur bandėm derėtis, visi žiūri kaip į kokius keistuolius :D

Na, bet šiaip ne taip, ..... išvažiavome... pakeliui lydėjo mus vėl alyvuogių laukai.
Pakelėj sustojome prisiskinti figų. Čia jos buvo minkštesnės, labiau prinokusios ir skanesnės, nei kur prieš tai visai žalias ragavome.

2015 m. lapkričio 12 d., ketvirtadienis

Brač sala. (Kroatija 2015. V dalis)

Rugpjūčio 9 diena.
Ryte dar nebuvo numatyta, ką šiandien veiksime. Po vėlyvų pusryčių nutarėme, kad kelsimės į Brač salą.
Manau, kad per vėlai išsiruošėme, o ir internete pateikti keltų tvarkaraščiai neatitiko tikrovės.
Atvykus į perkėlą, informacijos skyrelyje galima gauti visų keltų tvarkaraščius. Gaila, kad visa tai mes padarėme per vėlai. Vien plaukimas trunka apie 1 h. Dėl visų šių priežasčių daug laiko salos pažinimui neturėjome.

2015 m. spalio 15 d., ketvirtadienis

Gilyn ir aukštyn: Po vandeniu. Kalnų diena. Kroatija 2015 (IV dalis)

Ryte saulė plieskia kaip reikiant. Kol kiti miega, mėgaudamiesi žaliuzių šešėlių ir kondicionierių teikiama gaiva, anksčiau atsikėlę eina į kiemą pasimirkyti sūriame Adrijos vandenyje.

Šį kartą išdrįsau panardinti ir savo vandens nebijantį telefoną :)

Ir pafilmuoti pavyko! :)

2015 m. rugsėjo 6 d., sekmadienis

Pervažiavimas piečiau. Kroatija 2015 (III dalis)

Kitą rytą vaizdinga Adrijos magistrale (nesumaišykite, tai ne autostrada) judame pietų (pietryčių) kryptimi.

Pakeliuj užsukame į miestą Šibenik. Per patį karštį... Akį traukia bet koks vanduo. Todėl iš tolo pamatę, su džiaugsmu žingsniuojame prie fontano :D. Tačiau juo negalima atsigaivinti.. aptvertas... bet tai, ką pamatome - nė kiek nenuvilia - čia gyvena vėžliai!

2015 m. rugpjūčio 21 d., penktadienis

Ilgas kelias iki jūros. Kelionė į Kroatiją 2015 (I dalis)

Žinojau, kad ne rugpjūčio mėnesį reikia važiuoti į Kroatiją, tačiau šį kartą taip jau gavosi:
Tiesiog atostogų laikas suplanuotas iš anksto (rugpjūtį) (o kada gi daugiau imti atostogas Lietuvoje?) + noras nuvykti į Kroatiją = kelionė į Kroatiją rugpjūčio mėnesį :) Jūs taip nedarykit :) važiuokit rugsėjo gale, spalio pradžioje arba pavasarį :) Nebent jums labai patinka oro temperatūra iki 37 laipsnių pagal Celsijų. Bet nepaisant to, mums kelionė labai labai patiko :)

Keliavome penkiese (4 suaugę ir 11 m. vaikas) vienu automobiliu (varomu dyzeliu). Važiavome taip vadinamu "trumpiausiu" keliu :) Pirmą dieną įveikėme 1000 km: Klaipėda-Kaunas-Augustov-Lomža-Varšuva-Čestochova-Katovice ir iki Lenkijos-Čekijos sienos. Nakvynės pradėjome ieškoti šiek tiek per vėlai. Nuo Gliwice iki Čekijos sienos yra nauja autostrada A1, ir šiame kelyje nebelabai buvo hostelių ar motelių, bet šiaip ne taip jau beveik vidurnaktį radom, kur nepigiai (20 eurų/žmogui) pernakvoti :)

2015 m. liepos 6 d., pirmadienis

Dviračiais aplink Platelių ežerą

Šį kartą labai trumpai. Po kaitrių dienų būna lietaus. Tad ir šį kartą ketino lyti. Na, bet tarėmės važiuoti, vežtis dviračius prie Platelių ir minti aplink... susitarėm, tai susitarėm, negi dėsi į krūmus :D
Tai ir atvažiavom liepos 6-osios rytą į Platelius 3 ekipažai. Išsipakavom dviračius iš mašinų ir ėmėm ieškoti dviračių tako :) Pradžioj nelabai teisingai ieškojom. Atvažiavus į pagrindinę Platelių ežero aikštelę, kurią google nurodo, kaip "Plateliai" reikia ir pasirinkti taką pažymėtą dviračių tako ženklu. O mes truputėlį klaidžiojom. Tad numynėm į plentą. Kas nelabai smagu, kai atvyksti važinėtis naujais, Europos sąjungos nutiestais, dviračių takais :D Tik pradėjus mūsų šią neilgą kelionę, pradėjo lynoti. Na, ne tik lynoti, normaliai lyti :) Kai kurie tam buvo pasiruošę, kai kurie nelabai :)

Patarimas: Jeigu ketinate važinėtis dviračiais, ir žinote, kad lietaus neišvengsite, būtinai pasiimkite visą komplektą rūbų persirengimui - nuo apatinių iki striukės :) - po visko jausitės tikrai geriau ;) ir nei nekalto oro keiksit, nei savęs - kam per lietų važiavot ir po to sušalot.

Šiandienos mūsų maršrutas gavosi toks: