2012 m. rugpjūčio 19 d., sekmadienis

Dviračiais iki Ventės rago

Seniai svajotas, o dabar jau išsipildęs maršrutas dviračiais Klaipėda-pamarys-Ventės ragas ir atgal.
Taip netikėtai socialiniame tinkle užmačiau paskelbtą užrašą: "Nenuleidžiam padangų.... <....>" kuris bylojo apie išvyką dviračiais pamariu iki Ventės rago, su dviem nakvynėmis Svencelėje. Pradžioj pamaniau, kad ši kelionė jau įvyko ir baltai užpavydėjau :) pasidžiaugiau, kad žmonės važinėja dviračiais ten, kur ir aš norėčiau važiuoti :) . Vėliau, supratusi, kad kelionė dar tik nusimato ir kaip tik šį savaitgalį, ryžtingai nusprendžiau NORIU! Noriu ir aš važiuoti, seniai jau norėjau, bet nedrįsau. Nedrįsau realiai siūlyti kelionės dviračiais žvyrkeliais bei keliais, kuriais važinėja mašinos.ir štai pasitaikė puiki proga ;) Linas visada UŽ tokias išvykas, dar pakalbinau kolegas Martyną, Loretą, kurie taip pat po keliolikos valandų abejonių nusprendė prisijungti ;).
Taigi, penktadienio vakarą šiek tiek po 18 val. susitikome prie BIG'o. Susipažinę su bendrakeleiviais, kurie buvo Andrius (idėjos paskelbėjas), jo draugė Reda bei mūsų beveik visų bendras pažįstamas Sania, patraukėme Vilhelmo kanalo link. Kaip pradžiai  - 2 km asfalto ir 7 km žvyrkelio - apsipratimui :))) iki Dituvos, čia perkame makaronus vakarienei,
tada dar 15 km įvairaus kelio iki Drevernos.

2012 m. liepos 22 d., sekmadienis

Palangos lobiukai

Su automobiliu atsivežėme į Palangą dviračius. Aišku, galima iš Klaipėdos su dviračiais atvažiuoti ir parvažiuoti, bet kadangi buvome trise - su Jokūbu, tai nerizikavau vaiko nuovargiu ir savo kantrybe :)
Pirmas, bet ne pats tolimiausias punktas buvo - Palangos apžvalgos bokštas. Na, nepritaikytas jis visuomenei žvalgytis, ir laiptus jis tik nuo antro aukšto teturi, tad Linui teko garbė užsilipti ir surasti ten viršuje paslėptą lobiuką.

2012 m. liepos 19 d., ketvirtadienis

Šturmavome Nidą

Šiandien autobusu visi trys vykome į Nidą. Turėjom keletą priežasčių tam. 1) Linas kaip ir nebuvęs Nidoje. 2) kadangi nebuvęs, norėjau, kad pabuvotų. buvo kažkada akcija sušiams Nidoje, tai ėmiau ir nupirkau su mintim, kad tai bus pretekstas ten nuvažiuot. 3) Nidoje taip pat yra lobiukų!!!
visai priešingai nei mūsų kelionei į Varnių regioninį parką, kur neradom nė vieno lobiuko, čia, Nidoje, suradom visus penkis ir net daugiau :) o daugiau - tai todėl, kad tam tikrose vietose buvo ne tik originalūs, užregistruoti lobiukai, bet ir papildomi lobiai. ir tai pastebėjome prie saulės laikrodžio. mes su Linu vienu metu radom du lobiukus skirtingose vietose :D
čia bebūnant užklupo mus lietutis. kažkiek išgąsdino. nusprendėm lipt žemyn. nulipus - nustojo lyti, vėl lipom atgal į didžiąją kopą :D ir ne veltui. nes kažkiek paėjus toliau ėmėme ieškoti sekančio lobiuko.

2012 m. birželio 9 d., šeštadienis

Savaitgalis Juodkrantėje

Šiomis dienomis ėmėm Juodkrantę :) vykome į talką, tad tuo pačiu ieškojom ir lobiukų.
vis dar negaliu atsidžiaugti šiuo užsiėmimu :D
Kaip ir jau minėjau, šią savaitę pasigaminome savo antspauduką:
o taip pat tai ir pirmas lobiukas Juodkrantėje.
Sekantis prie Juodkrantės bažnyčios

2012 m. birželio 1 d., penktadienis

Geocaching'as. Tęsinys.

Diena iš dienos ieškom ir randam vis kitus lobiukus :) labai smagus užsiėmimas.
Susikūrėm net savo būsimą antspauduką, kuriuo galėsime pasižymėti "loglistuose"

Tikimės pasigaminti jau ateinančią savaitę : )

Vieno lobiuko ieškojom ir toliau nuo Klaipėdos.
 Per pietų pertraukas  nuvažiuojam surasti artimiausiai esančius lobiukus: tai prie geležinkelio stoties:

Prie centrinio stadiono, vasaros estrados, Mumlaukio ežero (nežinojau, kad taip vadinasi : ))) )

Šiai dienai mūsų sąskaitoje 17 rastų lobiukų ;)

2012 m. gegužės 24 d., ketvirtadienis

Geokečingas [Geocaching]

Yra tokia pramoga, kurios dalyviai naudodamiesi GPS įrenginiais ar kita navigacine technika slepia arba ieško/randa konteineriukus, angliškai vadinamus "geocaches" arba "caches" (lietuviškai - lobis ar slėptuvė), bet kur pasaulyje.
Pirmą kartą apie tai sužinojau prieš du metus, kuomet Linas pasiūlė pasinaudojus internete skelbiamomis nuorodomis su koordinatėmis surasti paslėptą lobį.
Pirmasis mūsų lobio ieškojimas vyko 2010 metais pavasarį čia pat kur ir dirbame - KU miestelyje. Užduotis buvo sudėtinė, reikėjo pagal koordinates surasti objektą, iš jo gauti kitas koordinačių reikšmes, ir taip per kelis taškus pačiame universiteto miestelyje galutiniame taške šiaip ne taip suradome paslėptą konteineriuką. Jį atidarius radome lapelį, kuriame jau buvo iš eilės susirašę vardus ir datas prieš mus radę Geokečingo dalyviai. Mes taip pat pasižymėjome. "Linda ir Linas" nieko neišėmėmė, įdėjom "dviračio dalį" kažkokią nedidelę :). Kad radome, taip pat pasižymėjome ir oficialioje internetinėje  Geocaching.com svetainėje.
Po to mėginome dar keletą rasti. poros ieškotų neradome. vėliau radome dar viena pagal nuorodas prie Marijos karalienės bažnyčios. tai mūsų antras lobiukas. Vėliau dar vieno neradome ir taip susidomėjimas praėjo...

Štai prabėgo du metai ir pamėginome važinėjant dviračiais po Klaipėdos miestą vėl ieškoti paslėptų lobiukų. ir gana sėkmingai : ) per tą vakarą suradome net 5 slėptuves!: prie Akropolio, Pilsoto, Švyturio arenos, Baltijos žiede bei prie "sausumos laivo".
Sekanti diena taip pat buvo ne ką mažiau sėkminga: Poilsio parke,

ant pėsčiųjų tilto per geležinkelį,

2012 m. vasario 7 d., antradienis

Rammstein koncertas Kaune 2012

2012-02-06
Buvau (buvome su Linu) Rammstein‘ų koncerte. Patiko. Buvo kažkas pikantiško, įdomaus, puikaus.

Pradžioj, kaip ir buvo minėta, koncertavo apšildanti grupė Deathstars iš Švedijos. Metalo grupė. Pradžioj kiek šiurpokai atrodė, nes gal tiesiog, nepratus prie tokių pasirodymų. O paskui apsipratus žiūrėjau be nuobodulio ir be kitų negatyvių pojūčių. Kartais, o gal net didesnę dali, man jie atrodė kvaili ^^, tarsi metalo grupė, tarsi turėtų būti „krūti“ bet iš aukštai žiūrint (20 eilė nebuvo labai žemai) atrodė, kad jie nori kažką parodyt, ko patys nelabai ir turi. Na, bet įsibėgėjant apšilimui, kai jau pradėjo minėti: „Rammstein!“, „They hear you in the dressing room“, ir t.t. pradėjo atrodyti nebenuobodžiai ir atrodė, kad per valandą laiko jie savo apšildymo funkciją atliko.
Po neilgos pertraukėlės sėdome laukti Rammsteinų pasirodymo.
Vidury salės buvo įrengta maža scena-salelė, viršuj nuo salelės link schenos kabojo pailgas agregatas, pradžioj negalėjom atspėti, kas tai yra, bet kad dekoracija, tai tikrai.
Koncertas prasideda. Minėtas agregatas leidžiasi žemyn su sprogimais, ir fejerverkais. Pamatom, kad tas agregatas, tai tiltas jungiantis salelę ir sceną. Atlikėjai į salę įeina pro žiūrovų įėjimą, pro kairįjį salės kampą. Kiekvienas skirtingai apsirengęs, skirtinga eisena, du nešini vėliavom, kurių viena buvo Lietuvos, vienas su fakelu. Įėję į salę užpilo ant salelės, ir tiltu žingsniavo į sceną. Scenos dekoracijos, apšvietimas, visa pirotechnika, ugnies šou padarė nemenką įspūdį.
Iššokančios didelės liepsnos pačioje scenoje aplink atlikėją, dar didesnės liepsnos iš šalia scenos ir joje įrengtų „pabūklų“, užliepsnoja taip, kad net mums nosis pašildo ^^.
Šviestuvų išdėstymas, jų vietų keitimas, visi fejerverkai ir visas šviesų šou patiko.

Mano simpatiją pelnė ir klavišininkas, jis viso koncerto metu ėjo „bėgimo takeliu“ jam ten po kojom įrengtas, nesimatė iš išorės, kaip ten jis, bet įspūdį padarė. Jis visas apsirengęs blizgančiu drabužiu ir nuolat judėjime.